När man unnar sig något vackert

Min arbetskamrat Cathrin skapar så vackra smycken, hon kallar sig Native Jewelry, hon finns bland annat på Instagram och där står det en beskrivning av hennes smycken: ”Handmade jewelry with a bohemian and ethnic touch”.

Flera av mina arbetskamrater bär smycken som hon skapat. Häromdagen tog jag tag i saken och beställde mig ett halsband, jag valde ett i flera toner av min favoritfärg, turkos med en kedja och pärlor i brons. Brickan (också i brons) med ett av mina motton – BREATHE – hänger där längst ner, som en påminnelse om vad som är viktigt när jag mår dåligt.

141215-038 141215-054 141215-039

Kommentera

