När man firar födelsedag

I år var jag lite osäker på hur många år jag fyllde, faktiskt. Det var så att jag var tvungen att räkna.

Klockan 02:48, den 27 december 1977. Då kom jag till världen. Tre minuter senare kom min tvillingsyster. Oupsidaisy!

Så självklart firades vi båda två i lördags. Tyvärr blev det inte någon representabel bild på någon av tvillingarna. Men tidigare på dagen fotograferades vovven i solskenet, och på kvällen fastnade båda mina svågrar Daniel på bild, tillsammans med Hannah och Elias.

Jag fick en saltkvarn och presentkort på Lindex av mina föräldrar, fjärrkontrollstyrda eluttag och åtta tallriksunderlägg av storasyster och en fantastisk PAVILJONG av min man och mina barn. Jag och tvillingsyster ger inte varandra födelsedagspresenter längre, vi ordnar kalaset tillsammans bara. Duger fint det!

141229-007

141229-043

141229-047

141229-050

One thought on “När man firar födelsedag

Kommentera

