När man önskar sig själv ett Gott Nytt-igt År

Min kropp mår inte som den skall. Jag är trött. Jag svettas. Orkar ingenting. Sover mycket, sover länge. Mitt tålamod tryter och lusten att göra saker försvinner fort. Så från och med nu, så har jag som målsättning att MÅ BRA. Jag börjar med det som är ”enklast”, det som kommer från yttre omständigheter. Maten. Här är en maträtt jag gjorde för några veckor sedan, strax innan jul blir det ju. Ugnsstekt lax med melonsallad. Mycket, MYCKET gott.

Gott Nytt År!

141223-008

One thought on “När man önskar sig själv ett Gott Nytt-igt År

Kommentera

