Den värdefulla lilla hunden

I förmiddags var jag med Elias klass i Angered Arena när hela spåret åkte skridskor. Jag stod bredvid och gjorde det jag är bra på – knöt skridskor, hejade på och langade frukt och smörgåsar.

Elias fick ta med sig en kompis hem efter skridskoutflykten, och lotten föll på en av bästisarna, Elmer. De har spelat diverse spel och ätit Digestivekex tills mamman sa stopp. Jag har varit nere i studion och fotograferat de sista tittäggen som Johanna skapat. Chilli fick följa med och när jag var färdig med äggen, så möblerade jag om och placerade Chilli i den vackra fotöljen…

Är han inte underbar?

150127-034

2 thoughts on “Den värdefulla lilla hunden

Kommentera

