Yta eller djup?

Jag är tom. Eller så är det så att hjärnan är full av idéer som inte riktigt får samla sig och komma fram på ett tillfredsställande sätt, som gör att jag känner mig tom.

Fick mig en tankeställare idag. Flera stycken faktiskt, tack vare en arbetskamrat, tillika psykolog. Varför? Jag vet inte riktigt, det var ju inte mig vi pratade om. Jag lovar att försöka samla tankarna så jag kan få ner dem på papper och kanske kan ni få läsa sedan.

Att bara visa yta gör mig uttråkad. Men jag vet inte hur mycket av det jag har under ytan jag vill visa. Så tills vidare, så får ni stå ut med det ytliga, som jag lite börjar tröttna på. Då kanske ni undrar, varför jag bloggar över huvudtaget? Jo, för att det ger mig ro. Jag vill visa. Men kanske inte lika mycket yta. Eller så får jag bli bättre på att blanda yta med djup? Ge mig feedback, snälla. Det är väl det jag saknar antar jag.
150209-008

3 thoughts on “Yta eller djup?

  1. Sandra

    Svårt det där… på ytan är väl allt bra men hur mycket skall man bjuda på??
    Börjar du jobba kl 11,30 på onsdagar och när sticker du hemifrån då???
    Jag har inga problem med att komma till dig isf???
    Nästa onsdag 18:e???

    Kram Sandra

    Svara
  2. Maria Åkesson

    Hej Cissi!

    Du får absolut inte sluta blogga, jag är inne på din blogg minst en gång om dagen, älskar att läsa och se alla fina bilder du tagit. Jag är dålig på feedback men tänkte att det kanske kunde hjälpa om du visste att jag var inne varje dag och läste!

    Kram på dig❤️

    Svara
  3. Jenny

    Det är synd att vi är så många som läser men så få som kommenterar. Det har väl med tid att göra, det är lätt att sitta och läsa det andra skriver men att ge feedback är så mycket jobbigare.
    Jag tycker det är kul att läsa din blogg och se alla underbara bilder. Kanske får du börja ta upp lite fler diskussionsämnen för att få kommentarer?
    Puss ❤️

    Svara

Kommentera

