Honeycombs och glasprismor i taklampan

Barnen hämtades tidigare idag, sista dagen på sportlovet. De har pysslat, spelat kort och badat i badkaret. Jag har ägnat mig åt vårt sovrum. För några veckor sedan flyttade jag in datorn och datorbordet från Elias rum till vårt sovrum. Egentligen tycker jag inte om att ha vare sig dator eller TV i sovrummet, men jag tyckte inte att Elias fick så mycket plats i sitt rum, så jag möblerade om lite.

De två honeycomsen, prismorna och hjärtat med pärlor runt, har legat orörda ett tag, efter att Chilli tuggat i sig grenarna från trollhasseln som de hängde i… Men idag fick de en ny plats, hängandes i taklampan LYRIK från IKEA. Nästan som en mobil, fast ovanför vuxensängen!

Ikväll skall vi till min syster, hennes pojkvän och alla barnen och ha lite plockmat/tapas. Vi har köpt kex och ost som vi skall ha med oss. Ser fram emot det! Ha en underbar fredagskväll…

150213-006

2 thoughts on “Honeycombs och glasprismor i taklampan

  1. Jenny

    Och va smaskigt det blev 😃 Tack för besöket, tyvärr blev natten riktigt illa för Noel som haft svårt att andas och hostat. Många besök ut på balkongen blev det….
    Puss!

    Svara

Kommentera

