Super-REA på Stora Holms säteri

I torsdags var jag och Elias som skrivet på Stora Holms Säteri och kollade in rean. Eller ja, han kollade ju in fikat, jag fick några minuter inne i rea-lokalen. Han bestämde en löpare som han tyckte vi skulle ha i husvagnen, och jag bestämde en som jag tyckte passade lite överallt hemma. Två löpare i stl 120×33 för 140 kronor, det tyckte jag var ett riktigt bra pris.

Den första löparen här nedanför, den duken köpte jag till påsk förra året. Då köpte jag även ett kuddfodral och en vimpel i samma färgmönster. 150305-062
Den här rosa löparen valde jag ut i torsdags, den tycker jag är så fin i färgen och jag tror den passar i de flesta rum här hemma, förutom barnens…
150305-060
Den här blå/svarta löparen valde Elias. Han hade svårt att välja mellan denna och en gul/orange. Så fin så. Han har smak, min lille visp!
150305-054

One thought on “Super-REA på Stora Holms säteri

  1. Jessica

    Hej finaste Cissi.
    Jag vill verkligen tacka dig för din hälsning i mitt förra inlägg.
    Jag har läst den om o om igen o den värmer lika mycket varje gång..
    Hoppas du har en fin kväll.
    Kram kram
    Jessica

    Svara

Kommentera

