En mister med muskler

Brukar inte bli till mig i så mycket av rengöringsmedel, men detta, mina vänner är något av det bästa jag någonsin köpt. Vår glaskeramikhäll har varit så tråkig, repig och med fula fläckar. Den har liksom inte blivit omhändertagen på det sätt den förtjänar (även om jag faktiskt önskar mig en induktion), men häromdagen köpte jag denna flaska och ojsan. Det blev nästan en helt ny häll! Årets städtips. För jag kan lova er, det kommer inga fler städtips från mig på ett tag. Är superdålig på att städa! 🙂 Eller nej! Jag är skitbra på att städa. Är bara så löjligt dålig på att komma igång och så pinsamt dålig på att hålla ordning.

150305-030

One thought on “En mister med muskler

Kommentera

