Säsongspremiär för Winge grillar

Den här veckan har bjudit på riktigt härligt vårväder. Lite kallt i vinden, men härlig sol från klarblå himmel och när man väl hittar en skyddad plats, ja då värmer solen så där härligt. Man riktar ansiktet mot solen som man aldrig har sett den förut och förundras över hur skönt den värmer. Inifrån och ut!

I förrgår var det dags för säsongspremiär av Winge grillar. Chilli hade stenkoll, han var nog Anders största idol just då! Jag strävar på i min viktnedgång, så jag hoppade över pommes frites som verkligen såg jättegoda ut. Men jag gjorde en god blandning av matvete, färska tomater och stora vita bönor. Flingsalt och lite olivolja och så vips var det ännu godare än pommes!

Har du haft säsongspremiär på grillen än? Är du en sån som grillar året runt, kanske? 150312-004 150312-008 150312-027

One thought on “Säsongspremiär för Winge grillar

  1. Marianne

    Läste på yr.no att vi ska få lite snö här i morgon 😦 men om det inte stämmer tänker jag försöka få fram lite utemöbler och grillen. Hoppas på sol och värme.

    Svara

Kommentera

