Färgglatt

Ibland behöver man verkligen addera mer FÄRG i sitt liv, tycker ni inte? Jag är jättedålig på att använda till exempel kläder med mycket färg, möjligen kan jag sträcka mig till svagt rosa.

Ibland händer det, att man letar efter något, som gör att man hittar något helt annat. Så gick det till när jag letade efter något kul att ha våra toarullar på eller i. Jag bytte plats på min koppartunna, så istället för att låta den stå i vardagsrummet bredvid spinnrocken, så får den nu hålla koll på alla toarullar. Men jag hade visst lite saker i den där tunnan, utan att tänka på det. Som den underbart vackra hängmattan från Peru som jag fick av min vän Susanne efter hennes pilgrimsfärd på Inkaleden förra våren. Och under den, där låg de fantastiska sjalarna. Så kanske, kanske jag inte har dem runt halsen, men de kan iallafall få hänga framme och färgsätta vårt sovrum ett tag!

Och hängmattan, den får agera som överkast en stund.

150319-030

150319-035

One thought on “Färgglatt

Kommentera

