Sommaren startade i Stråvalla

Förra helgen var vi nere i Stråvalla och hälsade på mina föräldrar som har husvagnen stående där nere under säsongen. Anders hjälpte till att bygga trädäck utanför förtältet medans jag, mamma och barnen underhöll oss på campingen och nere vid havet. Chilli fick följa med, och när längtan till havet blev för stor, tog jag en promenad ner till havet tillsammans med barnen som cyklade. Barnen doppade tårna (benen kanske också) och Chilli, som upplevde hav och strand för första gången i sitt liv, han fick ett sånt där glädjebryt som bara SKA upplevas på riktigt. Helt underbart.

Vi åt varsin glass vid kiosken nere på stranden, sedan cyklade Hannah hem medans jag och Elias fiskade krabbor. Vi fick tag på en stor och en liten. Vi gav tillbaka dem till havet innan vi gick hemåt, och de fick musslan vi hittat som tack för besväret. Sötaste Elias…

150609 008 150609 019 150609 030 150609 038 150609 076 150609 117 150609 123 150609 151 150609 163

One thought on “Sommaren startade i Stråvalla

  1. Jessica

    Finaste Cissi..
    Vilket underbart inlägg, det sprudlar av liv och glädje och lycka… Jag blir glad helt enkelt.
    Tack snälla för dina alltid så varma och ärliga hälsningar inne hos mig.. det känns på riktigt.
    Vill bara kika in och önska dig en härlig fortsättning på midsommarhelgen 🙂
    Stor varm kram
    Jessica

    Svara

Kommentera

