När man försöker ta det lite lugnt

Semestern har knappt börjat. Stresskänslan ligger kvar i bröstet fortfarande. Jag försöker stressa av, sova när jag får möjlighet och försöker ”glömma” mobilen hemma under mina promenader. Jag tycker inte om den ständigt uppkopplade Cissi. Vad tycker du? Gör du själv något för att minska mobil-dator-tiden under semestern?

Utöver att sova, som jag för övrigt är väldigt bra på (haha!) så har jag bakat en del. Just denna cupcake (från Leila Lindholms ”A piece of cake”) var det faktiskt inte jag som bakade, utan Anders och barnen! Men den var mycket god ändå! Jag tog halva första dagen och halva andra dagen, för hjälp vad mäktiga de är!

150629-001

Kommentera

