Jag ville plocka blommor…

Jag verkligen älskar att plocka blommor. Jag kanske skulle blivit florist istället för djurvårdare, IT-handledare, webdesigner och vårdadministratör?

I buketten finns mjölkklocka, prästkrage, rudbeckia, pelargon, rosa lilja, blått och gult ”ogräs”, gröna kvistar från brudspirea och röda vinbärskvistar.

Vad skall ni hitta på idag? Mannen i huset skall måla detsamma, och lämnar mig och barnen vind för våg att hitta på något själva. Precis fått en inbjudan till pool-, ponnyridning- och altanhäng, vi får väl se om inbjudan står sig när hon vaknat upp från sin Törnrosa-dröm…:-)

Hastbullar a la Emma (Att vara någons fru) ligger i ugnen, snart skall jag ta ut dem och ta med några ut i tältet, till Hannah, som faktiskt sovit hela natten där ute SJÄLV. Tuff 8-åring….

Ha en underbar dag!

130714 045

130714 048

Lämna en kommentar